1Gunes serklajdan mi bahsettiniz . Serklaj yok bende . İlk iki doğumum normaldi . Yine normal olmasını çok istiyorum . Ama erken doğum olmasın da sezeryana da razıyım . Korkuyorum çünkü dikkat edemiyorum iki çocukla . 3,5 1,5 yaşları 😔 dinlenmek yok yani . Bi de ev işi yapmadan olmuyor ki …