ilk beta 137, 48 saat sonraki 340 geldi pazar günü pıhtılı kahverengi akıntı geldi doktor progestan verdi ona başladım sabahtan beri kanamam var tekrar beta istediler ikinci betadan sonra tam 48 saat geçmedi 580 gelmiş doktor usg ile baktı değerin düşebilir sağlıklı görünmüyor dedi iki güne bir test ver dedi ağlamaktan bir hal oldum yaşayan oldu mu