Selim_Alparslan 10. Günde gittim hem ultrasondan hemde dikişlerime baktı bir sorun yok dedi yine aynı şekilde temizliğine dikkat et dedi başka bir şey demedi, kanamamda ayakta çok durursam nadir geliyor öyle artık başta zaten antibiyotik ağrı kesici vermişti onları kullandım, şuan tek sorunum sadece dik oturmak 😅🥲 bu arada dikişsiz 2 doğum maşAllah ne güzel 😊