Benim 39+2 kasılmalar çok arttı sancısız genelde ama rahatsız edici fakat geceden beri uyuyunca aşırı bel ağrısı öyle böyle değil ayağa dikiyor geçince yatıyorum yine oluyordu 5ten beri ayaktayım en son yatmamaya karar verdim ayaktayken daha hafif doğum sancılarımı başlıyor diye düşünmeden edemiyorum 👀