tugce_25 bende kürtaj olmuştum o sebeble yazdım şimdi 3 ay denemiştim bilinçli olarak olmamıştı dediğin gibi ve sonrasında 5,6ay ara vermeyi düşündüm tatildeydim o sıra hamıle kalmışım dönüşte öğrenmiştim ve çocuk düşünmüyordum ne yumurtlama takıp ettim ne adet saydım vs iltihap kaptım diye ilaç almaya gittim gebelık var dendi ve sana üç ay üç kere hacamat yapmanı öneririm rahim temızleme bölgeleri var çok iyi geliyor kafan da da sildin mi Allah verıyo