mozen Arkadaşlar merhaba doğumun olduğu gün bebeğin kimliğini hastaneden çıkartabiliyor muyuz birkaç yerde böyle bir şey okumuştum Devlet hastanesine doğum yapacağım Araştırma Hastanesinde daha doğrusu süreç nasıl ilerliyor bilgisi olan var mı