Kızlar biz normal doğum için ilerleme sağlıyorduk ve bekliyorduk 38+5 Nst de ne bi sancı ne bi açılma vs yoktu bekliyorduk ama bi umut doktorum şehir dışına çıktı(devlet) ve bugün Nst girdim yine sancı yoktu benim de içimi bişey kurcaladı özel doktora gittik ve kızımın suyunun tamamen azaldığını gördük doktor 1 hafta kendi doktorunun gelmesini beklemeyebilir çarşamba günü geri gel azalma hala devam ediyorsa suyunda sezeryan planlanılması lazım dedi, devlet hastahanesi suni sancı verir normal doğum yap derse kabul etme su az olduğu için bebeğin kalp atışı düşer dedi ve benim doktorum suan hala 1 haftaya gelmeyecek normal çok istiyordum ama nasip olmayacak gibi 3615 geldi kg su oda normal doğum için beni korkutan bi kg ama böyle başına gelen oldu mu normal bekleyip ani sezeryana alınan falan çok moralim bozuk çok