baby0707 Ne sikayetleriz var kizlar ayni haftada olanlar sohbet edelim nasilsiniz Bebeginiz cinsiyeti ne Kizim olucakmis benim , su sira çok siddetlili sırt agrim oluyor sirtim agridikca gogsum daraliyor nefes alamıyor gibi hissediyorum yasan varmi
Havin49_ baby0707 benim de 20+6 erkek ikiz sağ kalça felç gibi Ali rıza bey gibi kötürüm oluyorum özelikle uzanınca idrar kaçırmalar çok can sıkıcı olmaya başladı
Busraaaakkk baby0707 Bende de sağ bacak uyuşması başladı bu hafta. 20+3 hafta olduk. Başka bir şikayetim yok çok şükür oğlum beni hiç üzmedi 🥹
atesvesu baby0707 14+6 yiz kabul edersen sohbete geldim🤭 peşinden geliyoruz bebişimle az kaldı 20 li haftalara inşallah ♥️
baby0707 Havin49_ kacirma yok ama bir bardak su iceyim saatlerdir tuvalete gitmiyomusum gibi sıkisik hissi veriyor banada
rabiiiij 21 haftalığım bir oğlum olacak inşallah🦋 Kasıklarıma aniden saniyelik bir sızı giriyor çok can sıkıcı bir durum telaş yapıyorum ister istemez. Bir de kramplar ile mücadelem var😅 Artık yatakta bi taraftan diğerine dönmek çok zorlaştı Bunlar dışında harikayızz
Rabia-Bay44 20 haftalığa yarın giricem tek taraflı bel ağrım başladı arada da kasıklarıma ağrı giriyor vajinamda da bazen kasılma tarzı sancı hissediyorum normaldir diye düşünüyorum serklajlıyım bebek dikişe dayanıyordur diye kendimi teskin ediyorum
baby0707 Rabia-Bay44 benimde bacak aramdaki kemiklerimde agri olmaya basladi dr sorcaktim unutmusum muayenede hersey yolunda dedi ama bilmiyorum ne agrisi
Havin49_ baby0707 benim normal doğumdan sonra idrar kaçırmam çok oldmaya başladı hamile kalınca hiç tutamıyorum yeri geliyor 5-6 iç çamşaır pijama değiştiriyorum
tkrekekk baby0707 evet başladım mag 4 e başladım gece ve gündüz içiyorum umarım atlatırız sağlıklı olsunlar da
zeyka 20+3 çok şükür ağrı sancı vs yok 3. gebeliğim çocuklar küçük onlarla ilgilenmekten kendimi dinleyemiyorum 😁 çok hareketli bi bebek geliyor maşallah sürekli hareket halinde. 3. sezaryen olacagi için 38 de alınır diye düşünüyorum çoğu gitti azı kaldı
katlav baby0707 21+4 oldum. Bazen çok hızlı bazen çok yavaş geçiyor zaman. Tek şikayetim var o da çok yorulunca ve çok konuşunca diyaframım kasılıyor ve dinlenmeden geçmiyor. İşim gereği zaten fazla ve yüksek sesle konuşuyorum. Doğum iznini sabırsızlıkla bekliyorum. 😔😔
Tugceaker baby0707 benimde kızım olcakmış yüzümde çıkan sicilde tahriş haricinde başka bir sıkıntım yok şeker içinde insülin kullanıyorum 20+1 olduk bugün çok şükür sadece karnım büyümedi karnım yok yanlarım çok çıkmaya başladı Buda beni rahatsız ediyo
Tugceaker baby0707 birde çok narin hareketleri var çok hareketli bi bebek değil dışarıya küçük küçük veriyor