hilale6161 canım 40.haftadan sonra beklemek her gün daha fazla risk teşkil etmeye başlıyor. Bebeğin kakasını yapması, bebeğin eşinden ayrılması, plasentanın yaşlanması gibi durumlar söz konusu olabiliyor. Sağlıkla kavuş bebeğine inşallah 🙏🏻 bize de haber ver