Zynpxx Dün ve önceki gün yumurtlamaydı bugünde çatlamayı gördüm bakalım😊kasıklarımda şişkinlik ve ağrı var bi kaç saattir test yaptım baktım ki çatlamış. Peki bundan sonra ne yapıyoruz teste devam ediyor muyuz o kadar unutmuşum ki araya 4 yıl girince😃
ayseveysel Ben çatlamadan sonra test yapmıyordum zaten gebelik olacaksa yumurtlama günü ve çatlama günü olur sonrasını takip etmeye gerek yok🤗
Nero45 Ben 23 Ekim yumurtalama 24 Ekim çatlama 25 Ekim yumurtalama 26 Ekim çatlama gördüm bu ay Ayda iki kere yumurtlama oldu
Zynpxx Nero45 aa bir gebenin günlüğünde duymuştum ayda iki defa yumurtlama olan kişilerde ikiz ihtimalı oluyormuş hayırlısı olsun hakkınızda😊