2bebekannesiiiii Haftada doğum iznine ayrılacağım . 32+0 pazar gününe denk geliyor . İzini pazartesi mi almam gerekiyor bilgisi olan varmı bu konuda yardımcı olur musunuz lütfennn 🙏
edannnnur 2bebekannesiiiii evet 32 den sonra ne zaman alırsanız diyelim 32+2 o 2 gün doğumdan sonraya aktarılıyor
2bebekannesiiiii Sultis cumartesi pazar zaten çalışmıyorum pazartesi çalışıyorum pazartesi de 32 + 1 oluyor işe gitmeyip direkt rapor alsam olur herhalde değil mi
Kahverengihisler Benim cumaya denk geliyordu cumadan aldım o gün işe gelme hastaneye git raporunu al dediler hatta çalışırım bu gün sonra alayım dedim kabul etmediler