Benimde 26 haftamda bir hafta geride demişti ama bir sonraki gidişimde düzlmişti korkutmayın kendinizi bende baya kötü olmuştum ama doktorum çok güzel açıkladığı için durumu korkumu yenmiştim şükür şuan sıkıntı yok inşallah hepinizin düzelir ve sağlıkla alalım kucağımıza ❤️