nurssmom aynıyız daha geçen gün ağladım 🥲 bu dönemlerde aşırı duygusalım cuma günü doktor kontrolümüz vardı kapıda sıra beklerken 1,5 yaşlarında bebek babasına sarıldı ooyy diyerek ben bi duygulandım gözlerimden yaş geliyor kızımla babasını öyle hayal ettim 🥹❤️ zaman yaklaştıkça kavuşmak için sabırsızlanıyoruz ❤️