-Tuba-tlbs- İkinci sezeryan doğumum olucak doktorum 39+5 de alacağını söylüyor sezeryan da bu haftaları bekleyen var mı sıkıntı olur mu?
ipekmom_ -Tuba-tlbs- benimde 2.sezaryen olacsk 38+5e gün verdiler devlet hastanesinde, bi sorun olmaz bence 39+5 sadece sizi yorar o kadar, bebek daha güzel gelişir diye düşünüyorum, zaten aksi bi durum olursa daha erken alıyorlar sezaryene
gulerahmet Neden okadar bekliyo sordunuz mu normal doğum olsa beklede normal doğum değil sezeryanda 38 hafta olmu direk aliyolar