melek4636 ben tüp bebek tedavisi görüyorum transfer oldum normalde 10 gün vermem gerekiyor du evde iki gün üst üste hem erken hem normal gebelik testi yaptım biraz daha belirgin çıktı ikinci çizgileri 6 gün kan vermeye karar verdim ve 48 çıktı cuma günü tekrar vereceğim hayırlısyla inşallah yükselmiştir ama gebelik var denildi