aknrhsn evet ama 6 hafta 3 günlükken kese görüldü ama kesenin yamuk olduğunu söyledi başta doktor kanamam oldu benim progestan kullaniyorum halen bebeği kalbi yavaş atıyor tekrar gel kontrol edelim dedi o Bir hafta boyunca bebeğim yasiyacakmi acaba diye kalbimi durdu yoksa diye dusunmekten mahvolmuştum çok şükür kalbi düzeldi hızlı atmaya başladı sizde keseyi görürsünüz bebeginizide Allah’ın izniyle canim doktor gene kan tahlili istedi benden 5 gün sonra gene verdim hafta sonu araya girdiği için 561 çıkmıştı