Artışın taytları çok rahat, önümüz kış içi şardonlu olanlar çok çok iyi şu an inidrimde hatta ben de bi tane daha alıcam. Los Ojos ispanyol paça taytı çok iyi, hamile için değil ama yorumlara bak hamileler de kullanıyor hep çok esnek. LCW beli lastikli taytları eşofmanları kotları var hepsi iyi. İç çamaşırını ben trendyolda çok satanlarda gördüğüm yüzde yüz pamuk olan bi markadan aldım memnun kaldım. Triko elbiselerim vardı hamilelikten önce giydiğim onlar hala oluyor ( 29 haftalığım). İş yerinde giymek için yine beli büzgülü bi hamile eteği aldım baya işime yaradı. Bir de yine iş yerinde giymek için çok iyi bi tayt pantolon var, normalde bedenim S ama ben L aldım “macharel jeans Kadın Siyah Yüksek Bel Toparlayıcı Ispanyol Paça Palazzo Pantolon” trendyolda aratarak bulabilirsin, bu tayt hem pantolon gibi görünüyor hem de ütü falan istemiyor çok şık.