tugbiiss kızlar test yapmak için reglinin gecikmesi beklenmeli mi yoksa öncesinde de test doğru gösterir mi ? İlk gebeliğim olacak o yüzden bilgilerinizi bekliyorum , sağlıklı günler
ylnydgd tugbiiss adetten önce de çıkıyor ama en sağlıklısı adet gecikmesinin beklenmesi. Kimyasal gebelik vs gibi ihtimalleri de elemiş olursun
Gamzeeeefg Reglin gecikmesi kesin sonuç oluyor öncesinde de öğreniliyor tabi ki ama kimyasal mı test mi bozuk derken insan stres oluyor beklerken