mom_0038 kaçıncı haftadasınız? Ben de şehir takipliydim , tüm bu yorumlar nedeniyle yeni hastane arayısına girdim, şu ana kadar urla devlet hakkında hep guzel şeyler okudum ama bana uzak belki size yakın olur, bir de dokuz eylülü önermişlerdi devlet olarak. Sizinşehir hastanesindeki sezaryeniniz neden kötü geçti?