Merhaba arkadaşlar tüm hormon tahlillerim çok normal lakin amh değerim 0.91 çıktı
Yaşım 34 yani deniyorum da ama yumurtlama testinde bile çok pozitif koyu çizgi görmüyorm aylardır, tüp bebeğe başlamak istiyoruz bu tarz durumlarda az mı yumurta toplanıyor herkes beni biraz korkuttu tüp bebekte bile işin zor gibi