[silindi] melissa0615 4+6da kese görünmüştü benim. 5+6da bebek 6+3te kalp atışı. Ama herkeste aynı olmuyor bazen geç görülebiliyor❤️
TKumsall melissa0615 6da oğlumda 4+5 kızımda 3+2 şu ankinde ama yuvarlak 4 haftalık gozukmustu kesesi
mardinlianne susuletta kalp atışı duydunuz mu benımde kese 7 mm dı kalp atışı ıcın 2 hafta sonra dedı
susuletta mardinlianne 10 gün sonra gel dedi çarşamba günü gideceğim bakalım inşallah duyarız ama 8. Hafta da bile duyanlar olabiliyormuş
ervalena melissa0615 bugün doktora gittim 6+3 deyiz kese gözüktü bebek için haftaya çağırdı kontrole doktorum