Deletedmom_247 Saraylokumu bir kaç videoda görmüştüm. Bence kalın sarıyor ya. Bu teknoloji geliştikçe insanda tembelleşiyor ya :D en iyisi elle sarmakkk
edaabykl Saraylokumu bence kalin ve sıkı sarmıyor oyle oluncada piserken ici su doluyor hic sevmiyorum öyle en iyisi posetle sarmak ben öyle sarıyorum hem ince hem sıkı oluyor😂🫣
Saraylokumu Deletedmom_247 Teknolojiyi dibine kadar kullanmak lazım 😁 Eğer hızlı pratikse alayım dicektim. Ben elle yavaş sarıyorum biraz 😂
Saraylokumu edaabykl Poşet de mantıklı ama çok sıkı olmuyor dimi bazı sarmaların içi kaskatı kesiliyor
edaabykl Saraylokumu ben icini kavurup yapıyorum cigden sarmiyorum hatta şöyle yaparim cok daha pratik baya bi ic hazirlar kavururum buzluguma atarim istedigimde onu çözdürup sarıyorum cok daha guzel sariliyo yag bisede akmiyor sararken