Bugün tam 23 haftalığım bende bebeğimin tekmelerini böyle göz seğirmesi damar atması tarzında hissediyorum özellikle son 4 5 gündür. 5 kilo almışım normal mi bilmiyorum tabi ayak şişmem vs yok cinsiyetimiz kız . Detaylı ultrasona girmedim herşey Allahtan diyip sadece dua ediyorum siz girdiniz mi ? Umarım olumsuz birşey duymamışsınızdır ama olumsuz olsa da çok sağlıklı bebekler doğuyor yanlış çıkabiliyor çevremde çok var kafanıza takmayın lütfen.Sizin durumlar nasıl tekmeleri hissediyor musunuz hissediyorsanız nasıl hissediyorsunuz genel hal durumunuz nasıl yaşadıklarımızı anlatalım ☺️