Selam kızlar. 34+5 haftalık hamileyim ve resmen 34. Haftaya girdiğimiz andan itibaren hareketlerinde bir azalma mevcut. Tabii gün içinde hissettiğim oluyor ama 1-2 hafta öncesine göre daha az hissediyorum. Her hafta kontrolüm var, cuma günü nstye girmiştim herşey yolundaydı orda da hep uyudu çikolata yememe rağmen. Sanırım benim kız biraz uykucu… Sizin de başınıza böyle birşey geldi mi? Yanii hareketlerin azalması vs. 😔