Kızlar doğum yaptım elhamdülillah ayın 1 nde ilk gün gazımı çıkardım hastanede çıkmadan da lavman yapılıp ertesi günü çıktım bugün evde ilk günüm neler yemeliyim nasıl beslenmeliyim hep sıvı mı olmalı kimse bişey demedi hastanede de bir de kabız olmamak icin duphalac içiyorum sizler kullandınız mı ne kadar süre sonra düzen oturuyor 😍🥹