Elif_49 İdrar testi iki defa pozitif Bugün adetin 1. Günü olmadım kan testi acilde verdim pozitif dedi değerin düşük dedi kadın doğuma git dedi bende heyecanlıyım Var mı böyle değer olup gebe olan
Deletedmom_8793 Elif_49 önce hayırlı olsun hakkınızda bence hemen kadın doğuma gitmeyin 2 gün sonra tekrar kan verin artışa göre birkaç gün bekleyip doktora gidin şuan varsa da bu değerle kese gözükmez
CEKAS Elif_49 değeriniz çok güzel hayırlı olsunn 🙋🏼♀️ size düşük değer demelerinin sebebi, 1600 gibi bir değer olmadıkça kesenin görülmemesidir. Birkaç gün bekleyip (yaklaşık 4-6) kadın doğuma öyle giderseniz keseyi görebilirsiniz 🥹
Nurgul1010 Elif_49 Deletedmom_8793 Kese gözukmese de progrestan bakar ılac takvıyesıne baslar bu haftalarda folıc asıt cok onemlı rıske atmayın gıdın ılacınıza baslayın ne zaman gel derse tekrar gıdersınız
melikeetrcnglr Acildekiler gebelikle ilgili şeyleri pek bilmiyolar o sebeple öyle demişlerdir . Hayırlı olsun 😍
CEKAS orkde bence biraz bekleyin, geç döllenme olmuş olabilir. Benim gecikmenin 6.gününde negatif 10.gününde pozitifti. Regl olmadığınız sürece şansınız devam ediyor😅
honeyandsun Kadın doğuma gitmek için çok erken. Gitseniz de kese görülmez zaten. Şu an gebesiniz sağlıklı bir gebelik olup olmadığını 2 günde bir kan verip artışına bakarak öğrenebilirsiniz. Son adet tarihinize göre de keseyi görmeye gidersiniz. Fikir olsun diye söylüyorum ben keseyi 4+4te görmüştüm.
merveekml honeyandsun benim tam 4+5′ken beta hcg değerim 6138 çıktı ondan iki gün öncesinde de 3155′ti ilk zamanlarda bu kadar yüksek olması normal mi tam 5 haftalıkken de kesem gözüktü
honeyandsun Elif_49 Kimyasal gebeliği ve dış gebeliği beta artışından anlıyorlar. Anormal artışlar oluyor çünkü. Genellikle çok az artışlar oluyor sonra düşüşe geçiyor zaten. Gebelik sonlanıyor. Boş gebeliği keseyi gördükten sonra anlayabilirsiniz. Kesenin içi boş oluyor. Bebek oluşmuyor yani. Sizin şu an yapmanız gereken 2 günde bir kan vermek
samira555 Elif_49 ben beta 24 le öğrendim 😋 şuan 24.haftadayız kaç olduğu değil artışı önemli sonra kese sonra kalp atışı böyle böyle gidiyor işte
1ogrencianne Elif_49 336’ydı benim değerim çok şükür bir sıkıntı yaşamadım için rahat olsun değerin güzel 😇
Elif_49 @honeyandsun dün akşam Beta HCG 530 Bugün yine gittim dayanamadım beta HCG Aynı değişmemiş normal mi sizce
Elif_49 @CEKAS Beta HCG dün akşam 530 du Bugün bir kaç saat önce yine test verdim yine 530 artış yok Normal mi sizce
CEKAS Elif_49 arada 48 saatten az olunca doğru bir karşılaştırma yapmak zor oluyor. 48 saatte 1 iki katına çıkması bekleniyor, yani yarın akşam kan verip bir karşılaştırma yapmanız daha iyi olur.