Ben haziran ayında dış gebelik geçirdim sağ tüpüm iç kanama sonrası alındı sonrasında doktorum her şeyin yolunda olduğunu 1 sene dene hamile kalmazsan gel HSG çekelim dedi ama ben kalan tüpüm sağlıksızsa ve ben dış gebelik yaşarım tekrar diye korkuyorum lütfen bilgisi olan beni rahatlatabilir mi 25 yaşındayım stresten başka bir şey düşünemiyorum