saze evet yaptırdım söyle söyleyeyim ben acı esigi düşük bir insanım biraz acılı geçti ama çok kısa sürdü toplamda 10 dk anca sürmüştür hazırlık aşaması filmin çekilmesi vs sonrasında iki gün kanamam oldu ilk gün yoğundu ama ikinci gün çok yoğun değildi ve sonrasında hiç agrim olmadi islem biter bitmez ağrı acı vs kalmıyor açıkçası bu kadar kısa bı işlem için anestezi almaya gerek yok çünkü gerçekten çok kısa ve acı cektigin kısım sadece 5 dk diyebilirim. Çok sancılı bir adet yasiyormuşsunuz gibi oluyor acısız bı işlem değil ama gerçekten kısa sürüyor.ve evlat sahibi olabilme yolunda bir asamayi6da geçmiş oluyoruz onun için çektiğim acı şuanda hiç gözüme gelmiyor diyebilirim rabbim sağlıklı gebelikler nasip eder inşallah . Ama rahim filmi gerçekten bu yoldaki en önemli aşamalardan birisiymis çünkü tüplerdeki herhangi bir problemi hsgden başka şekilde anlamak mümkün değilmiş başka merak ettiğiniz bir şey varsa cevaplayanimirim seve seve 🌸