powerpuffgirlss Ben de tek prilam kullanıyordum canım ama hiçbir şekilde bulantılarımı kesmiyordu son raddede artık 2-3 gün boyunca sürekli kan kusmaya başladım ve sonuç acillik oldumm 🙃 şuan 14+1’deyim acil doktoru gece 3 prilam sabah da onzyd isimli çiğneme tableti verdi çok işe yarıyor bende ama akşam saat 9-10’u bulduğunda midem yine bulanmaya başlıyor ve anlıyorumki bulantılarım hala geçmemiş ilaçla duruyorum 😂 sende de böyle bir durum varsa ilacın etkisi belli saatlerde etkisini yok ettiğinde bulantıların yine başlıyorsa kullanmaya devam et bence