32+5 haftalığım cumartesi kontrolüm vardı. Erken doğum riskim var alttan muayene etmek istedi. Açılmaya ve yumuşamaya baktı. İlk tek parmak ile baktı sonra iki parmak ile leğen kemiğin müsait basını da leğen kemiğine oturtmuş dedi. Gram acı hissetmedim. Okuduklarımdan çok korkmuştum kendinizi kasmazsanız acı falan olmuyor. Kasma kendini izin verirsen hiç acımaz dedi doktor. Hiçte acımadı. Ben zaten aşılama ile gebe kaldım. Yani vajinal muayeneye alışkınım bende travma değildi vajinal muayene o yüzden kolay oldu. Kasmazsanız hiç canınız yanmaz. Doktorumdan Allah razı olsun çok memnunum sürekli sordu iyi misin diye. Doktorunuza güvenin ve kendinizi rahat bırakın.