Merhabalar arkadaşlar, 14 haftalık gebeyim ama son bir haftadır belirtilerim gitti. Göğsüm sert ve aşırı büyümüştü şimdi yumuşadı ve ağrısı gitti, benim öyle aman aman belirtilerim yoktu zaten ama Buda gidince aşırı korktum ara ara yine kasık ağrım oluyor bu hafta içine randevu aldım ama başına gelen oldu mu acaba?