TKumsall Sss1947 var başta idrar fazla gelmiş o yüzden geç çıkmış ikinci çizgi bende 3 tane yaptım çünkü bundan biri bu şekilde olmuştu başta negatif gözüktü bozuk gibi geldi sonra çift oldu
Serappppph Sss1947 bunda da silik cizgi var canım ilk 5dkda ciktiysa umut var 5dkdan sonraysa hiç umutlanıp kendini uzme canim ben çok yaşadım o yuzden diyorum yoksa seni uzmek asla istemem
Serappppph Ftmn123- onu hiç bilmiyorum canim forumda arama yerine yaz başlıklarda çıkar yapanlar yazmıştır mutlaka
Serappppph Ftmn123- ilk 5 dk sonrasını dikkate alma canım awox bile artık kuruma cizgisi veriyor digerlerine hic guven olmaz
Ftmn123- Serappppph Ya adet tarihimi bilmiyorum.Yardımcı olur musun en son 23 Ağustos ta,19 Eylül de ,13 Ekim’de adet oldum da.
Serappppph Ftmn123- hep boyleyse eger 25 28 arasi değişiyor dongun yapay zekaya yaz boyle o sana ortalama bir tarih veriyor ben de oyle yapiyorum hep
Serappppph Ftmn123- benimde senin gibi 26 29 arasında degisiyor bana ortalama 5 gunu iceren bi yumurtlama tarihi veriyor ben ilk soyledigi tarihten 2 gun once basliyorum ovulasyon testine tam ortalarında yakaliyorum yumurtlamayi