diamondred Deletedmom_878 Benim bat7_8 Pazar sabah yaptım belirgin bir şekilde negatifti catlamadan sonra 8. Gündü 12. Günden sonra bakmak daha iyi
gulsahh52 diamondred evet benimde 8. Gün bugün dayanamadım yaptım ama negatif gördüm önceki gebelikte 13. Gun yapmıştım yine öyle uapıcam
Mmavikizz Kızlar benimde 5 6 7 sabah ilk idrarla yapmadım elimde ovalasyon testi vardı yaptım böyle çıktı yumurtlama mi gebelik olabilirmi
Deletedmom_878 Mmavikizz aaa ben ovulasyon testi hiç kullanmadım ama böyle çıkıp gebe olanları okudum burada yinede emin değilim