tupbebekannesi522 Ecem0707 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah. Benimde kahve lekelenmem var 2 gündür 🥺
kesgin Güzel haberler alırsınız inşallah 🙏ben 7.gün idrar testi yapmıştım ikinci çizgi silik çıktı kan verdim o zaman 135 çıkmıştı şimdi 18+2 günlük gebeyim.Allah isteyen herkese bu duyguyu yaşamayı nasip etsin inşallah 🙏