ceydaakkol Haftalık hamileyim bebiş kese içinde ve bazen kasıklarımda aniden çok ağrı hissediyorum. Sık sık olmuyor ama olduğunda da sanki regl olucakmışım gibi de kramp tarzında ağrı giriyor. Korkuyorum da bebişe bi şey olcak diye. Normal mi bu ağrılar?
ElifYade Merhaba bende 5.haftamdayım.bence normal bu ağrılar. Bende ara ara yaşıyorum anlattığınız gibi. Gün içinde Yavaş hareket ederseniz azalacaktır. Ben de adımlarımı ve hareketlerimi daha kontrollü atmaya dikkat ediyorum
penbe_karisi Normal canm bu ağrılar adet olucakmissin gibi ara ara gelir ilk 7 8 haftaya kadar aynısını yaşadım 🥰rahim büyüdüğü için o ağrılar oluyor
melissa0615 Peki bacak ağrısı yaşayan var mı ya bende 5 haftalık olucam uykusuzluk bel bacak ağrısı noluyor böyle yaa :(
ceydaakkol melissa0615 bende de sırt ağrısı oluyo bu ara :( riskli gebeliğin yoksa eğer basit yoga hareketleri huysuz bacağa iyi gelir rahat uyursun. Bi de mg eksikse de tetiklemiş olabilir. Avokado yeşil yapraklı sebzelerde var ama yeterli değilse doktoruna bi danış istersen <3
zfrnemos 12+4 deyım hala agrılarım var vucut alısmaya calısıyo gaz sancısı rahım buyumesı falan derken karısıyo 3 haftalık hamıleyken ogrendım bebişi ve hala devam eden agrılar var :D kişiden kişiye degısıyo tabı ama daha cok uzun yolumuz var alısın derım