kbraa2727 Allah kolaylıklar versin.. Herşey güzel geçecek inşallah. En azından saati günü belli. :) benim ilk doğumum doğal doğumdu ve elimde olsa sezaryen isterdim, onun daha kolay olduğunu söylemiyorum ama en azından benim için daha güzel olurdu. O yüzden sakin ol.. her doğum meşakkatlidir ama sancı daha zor suni sancı dahada zor..