Herkese merhaba,
Bu yazıyı yazmanın hayaliyle geçirdim tüm gebeliğimi çünkü 2020 yılında oğlumu sezaryen ile kucagima almış ve ikinci doğumumda vajinal doğumu tecrübe etmeyi çok istemiştim.02 Kasım gecesi saat 03:30 da nişanımın gelmesiyle sancılarım başladı fakat ben gerçek mi yalancı sancı mı ayırt etmek için 45 dk boyunca takip ettim.Sancılar duzenli olarak 5 dkda bire düşünce artık emindim :) eşimi uyandirdim biraz pilates topu üzerinde sancılarımı yaşadım ve 06:00 gibi hastaneye gittik.Hastanede ilk muayenem yapıldığında 4 cm açıklıkla doğumun aktif fazında olduğum söylendi ve yatışım yapıldı.İki tane dünya tatlısı ebemle tüm açılma sürecimi yaşadık.Egzersizleriyle masajlariyla bana o kadar destek oldular ki özellikle Yasemin Ebe’nin hakkini odeyemem.Birebir ebe destegi almis gibiydim.Canım doktorum da ara ara yanimiza geliyor acilmalarimi kontrol ediyor ve gidiyordu surece tamamen teslim olmustuk.Hicbirsey aceleye getirilmeden tüm dogalligiyla ilerledi.Ben artik biraz zorlanmaya baslayinca ‘Bana neden kimse epidural sormuyor epidural istiyorum’ diye söylenmeye basladim fakat ebem cok iyi ilerledigimi 7 cm oldugumu epidurale gerek olmadigini soyledi.En son 10 cme ulastigimda doktorumla dogumhaneye gectik.Onun yonlendirmeleriyle saat 11:23 te oğlumu kucagima aldim:) tarifi mumkun olmayan bir his gercekten kolay diyemem asla ama o en son kucagima aldigim an, kordonu henuz kesilmeden emzirmeye başlayabilmem,tentene temas bunlar tüm gebeligimde hep hayalini kurdugum seylerdi cok sukur nasil oldu.Ben dogum 40 haftalari bulmasin diye 36. Haftadan itibaren dogum baslatmak icin tum tuslara bastim cunku bebegim 3800 du 4 uzerine cikmasini istemedim.Onda da gonlume gore oldu 38+2 de doğum yaptim. Allah hepimizin gonlune gore versin ben bu satirlari hastane odasinda oglumu emzirirken yaziyorum.Tum bekleyen annelerimin bebisleri saglikla huzurla gelsin 🤍