Lovebaby27 Canım ben çatlatma iğnesi oldum ilk iğnemdi bu açıkçası ümidimi kaybetmiştim öylesine yaptım en sonra ve pozitifi net gördüm kan verdim 35 çıktı yetmedi bana tabi ben bir de hastaneden sonra erken gebelik testi yaptım onda da pozitifi gördüm o kadar şok olduk ki eşimle ben ve hala şokuz çok şükür Rabbim sesimi duydu dualarımı kabul etti bu süreçte ağır kaldırmadım hatta ev işi bile yapmadım eşim artık kalk negatif çıktı zaten testlerin falan demeye başladı hatta bu dönemde griple ve öksürükle uğraştım ilaç kesinlikle içmedim. Bence tedavi çok önemli benim gitmediğim hastane kalmadı çatlatma iğnesini sadece bu gittiğim doktor yaptı ve ben beş senedir evliyim daha önceden tedaviye başlanırsaydı belki de kaç yaşında çocuğum olacaktı ama nasip kısmet buna da şükür çok şükür Rabbim nasip etti ya darısı tüm bebek isteyenlere olsun inşallah sabah namazında bol bol dua edin özellikle ben öyle yapmıştım Adak adayın mesela çocuğum olursa şunu keseceğim filan deyin mesela inşallah nasip olur ya herkese bebiş nasip olsun