Deniiibayyy Gece Acilde yaptırdım 3.8 çıkmıştı sabah hastanede randevum vardı orda da istedi doktor 2.76 çıkmıştı tabi ben dayanamadım gece gitmiştim kan vermeye ve laboratuvar farkından dolayı sonuçlarda farklılık oluyormuş bakalım gerçekten fark ediyor mu? Bir de karnım ve kasığım hala ağrıyor yarın adet günüm inşallah bu adet sancısı değildir ama testim adet olsam pozitif çıkar mı bilmiyorum da