Kızlar selam, 2 gün önce silikon ucu bıraktık baya zor oldu ağlamalar direnmeler derken 2 gün geçti. Şimdi bebeğim silikonla emdiği kadar güzel emmiyor gibi geliyor. Göğüs uçlarım 2 günde yara olmak üzere zaten çok acıyor. Bebeğim sanki göğüsü tam boşaltamıyor. Çişli bez sayısını sayıyorum 4 falan ama eskisi kadar çiş yapmıyor yani bez tam dolmuyor bunun yanında 2 de kakalı bez oluyor. Doyuyor mu doymuyor mu emin olamıyorum bilenler yardımcı olabilir mi