Gmzle bende 14+0 haftalığım şu an ikinci gebeliğim ve geçen haftadan beri çok az az ara ara hissediyorum hareketlerini ama çok net değil böyle karnımın içinde bir titreme oluyor kelebek uçuyor gibi😍 ama günde belki bir iki kere anca bazen hiç hissetmiyorum genellikle yan yattığımda karnım boşluktayken hissettim ben 🥰