32+3 oldum. Bu hafta ile birlikte çok ağırlaştım çok zorlanmaya başladım hareket edemiyorum uyku zaten kalmadı gece 10 kere kalkıyorum ya tuvalete ya da sağdan sola dönerken bile uyanıyorum uykuya dalmam çok zor oluyor sinirlerim cok bozuk psikolojik olarak çöktüm yediklerimden de keyif alamıyorum midem sürekli ağzıma geliyor kendimi çok yalnız!!! çok mutsuz hissediyorum gün aşırı hıçkıra hıçkıra ağlıyorum sanki hiç kimse beni anlamıyor empati kuramıyor gibi hissediyorum bu ruh halinden çok yoruldum geçecek mi dayanamıyorum artık kendi kendimden yoruldum bir de bu halde işe gitmem gerekiyor eşim ayrıl doğum iznine ücretsiz izin alırsın diyor ama ayrılmak istemiyorum şimdiden geçecek mi bu ruh halim ne olur bir şey söyleyin kendimi çok kötü hissediyorum