Asteriaa ben de aç hiç kalamazdım ama bu reflüden dolayı gece uykumda midemde ne varsa burnumdan çıktı :( öyle fena halde. İlaç kullanıyorum evet, hatta gaviscon işe yaramadığı için lansor kullanıyorum. Yine de aç yatmak zorundayım lansor yanmayı geçiriyor ama midemdekilerin yukarı çıkmasını engelleyen bir şey yok. Ne kadar dik yatsam da yediğim çıkıyor :(