Nacizane bi fikir sadece zayıflama iğnelerini deneseniz nasıl olur acaba endokrine gidip muayene olunuyormuş sonrasında iğne yazılıyormuş ben de hep videolarda gördüm ne kadar zararlı blimiyorum ama insülin direnci varsa vs doktor yazıyormuş belki faydası olur kilo vermeniz için bebişiniz içinde umarım hayırlısı ile nasip olur kucagınıza alırsınız rabbim nasip etsin güzel anne adayı🙏🤲