Melike3506
Ben tavsiye üzerine burcu hanıma gittim ama hastaneden de doktordan da memnun kalmadım doktor hiç bir soruma cevap vermedi hatta dinlemedi bile lafı ağzıma tıkıştırdı bebekle alakalı herhangi bir bilgi vermedi hızlı hızlı baktı maks 5-6 dk daha sonra takviyeleri yazıp yolladı normalde tirede oturuyorum hastane ise tire devlet hastanesinden daha kalabalık onu da geçtim acil bir durumda Torbalı devlet Hastanesi’nde sezaryen doğuma başvuramıyorlar sadece planlı şekilde sezaryen olabiliyorsunuz yani doğum esnasında herhangi bir durum söz konusunda sezaryen gerekirse başka bir hastaneye sevk ediliyorsunuz biraz şans işi ne yazık ki arkadaşım da aynı doktorda doğumunu gerçekleştirdi kendisi çok memnun canım yine de bir git dene istersen