Merhabalar,
19+2 haftadayım. Yaklaşık 4 5 gündür rahim ağrısı çekiyorum üst kısımdaki kemikler acıyor. Özellikle yol yürüdüğümde yada evde hareket ettiğimde. Bazen hapşırmalarımda da kasık tarafına ve rahmime ağrı giriyor. Bu haftalarda normal mi rahim büyüdüğü için mi oluyor. Yaşayan yada bilen hamişler yazabilir mi
Doktoruma haftaya gidebileceğim. Gidene kadar tedirgin olacağım sanırım