Selam kızlar 39+1 deyiz ikinci gebeliğim yarın sabaha gün verdiler doğum için çok korkuyorum ve endişeliyim kendimi bir türlü hazırlayamıyorum doğuma arkamda kızımı bırakıp gitmek çok koyuyor bir yandan da doğacak olacak bebeğime haksızlık ettiğimi düşünüyorum böyle yaparak ne yapmam lazım siz nasıl geçirdiniz bu süreci belki burdan duyacaklarım beni bir nebze rahatlatır diye düşündüm 😢