adoo 35 haftalık hamileyim ilk dogumum sezaryandi ama şuan garip şeyler hisediyorum sancı nasıl bir şey yani yaşayan tarif edebilirmi
adoo bebeklerim__ kasıklarım ağrıyor ama çok değil bebek sanki içimde dirsegini koyuyor gibi sertleşme var
Tugba8918 svgiiiii yaklaşık 1 buçuk saattir karnım ve belimde çok şiddetli bi ağrı hissediyorum yatsam yatamiyorum kalksam yürüyemiyorum sancı olabilir mi
321duru123 Tugba8918 sancı tam olarak öyle başlıyor zaten doğum zor değil sancı zor Allah hepimizi en kolay şekilde sonuca ulaştırsın insaAllah baktınız sıklaşıyorsa hastaneye gidin
svgiiiii Tugba8918 düzenli aralıklarla geliyorsa sancıdır. Kasılma sayar uygulamasını indirip takip edebilirsiniz
Tugba8918 svgiiiii düzenli gibi sanki dk olarak bakmadım net ama 1 buçuk saattir ağrı sıklasıp azalıyor gibi