Ananim Kızlar merhaba,  Bu şekilde kızarıklık oldu. Sanırım dün tırnakla birlikte hafif ette kesilmiş. Kanama vs olmadı. Yeni farkettim. Yarını bekleyemedim. Nedir, ne yapılır bilen eden var mı? :(
Mommyyy_ Derin kesmişsiniz tırnağını batmış oğlumun da böyle olmuştu birkaç kez kızarıklığı geçince o kısmın derisi kabuklandı attı kendini
Ananim Mommyyy_ kendi kendşne geciyor mu bir şey yapmam gerekli mi? Enfeksiyon vs olur diye korkuyorum
Mommyyy_ Ananim ben bir şey yapmadım kendiliğinden geçti derin kesmemeye dikkat edin bir daha olmaz inşallah maalesef insan gördükçe üzülüyor sebep oldum diye :(