Yeniiannee Günaydın hanımlar, 37+4 haftalık hamileyim bir kaç gündür karın ve bel ağrısı çekiyorum benim gibi olanlar var mı?
Buse123 Yeniiannee Canım bende 36+5 im bende 2 gündür karın ağrısı birde vajinamda baskı hissediyorum bacaklarıma vuruyor
Baharbstg Benim de üstüne bide karnım taş gibi oluyor yürüyemiyorum uzanamıyorum vajina da çok kötü ağrı oluyor 😥
Baharbstg Yeniiannee benim ki mecburi sezeryan olacak canım çatı muayenesi olmicam ama nst de herşey normal sancı falanda yok